matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

ecologisk mys kväll

Publicerad 2013-12-14 17:48:28 i Allmänt,

i kväll kan du göra som jag en ecologisk mys kväll,,,, man måste värna om gjur och natur!!!!!!! alla arter man måste värna om dom växthus effekten gör att värme i jorden inte försvinner åker iväg genom atmostfären kolditoixd största boven i dramat....inge animliska producter i kvällens mys servering ni få se själv gjorde biskriving i bild
 
 
bilden är bara severings förslag gurka banan funka me!!!!!! Röd Vinet 

Azabache Crianza (nr 2708)

Rött vin , Kryddigt & Mustigt,,,, system bolag 79

al gore gjort dokementär växthus effekt    film tipset ikväll!!! får en verklen tänka efter fundera över jorden    animaliska producter gör att  blir mer växthus effekten ökar.. kolla imdb http://www.imdb.com/title/tt0497116/ texten blev stor vet inte varför

 

Kommentarer

Postat av: mink

Publicerad 2013-12-17 21:53:27

hAR du inte bra resept för os som er ensam stående........??!

Svar: vad mena du,,,,
matedvin.blogg.se

Postat av: Nyiken i en strutt

Publicerad 2014-01-07 21:17:18

vArs hördu köpit din fina bestikk??????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela