matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

nyårs middag

Publicerad 2013-12-31 21:22:51 i Allmänt,

Middan glömse fota  innan oxsfile feta ost tomat röd lökpotatis gratäng bilden blev lite tråki men de va efter ja eti ,,,,,, 2014på glänt man måsteta hand om varan !!!!!! Har fått en vis fan beas nu på blggen ställs in för frågor -- vem är jag! Har jag en opinjons bildning!!!! Bloggar jag ens eller leker jag gud!! Finns många facktorer att ta hensyn till nyårs maten få 5 skärnor feta ost en öl gott

Kommentarer

Postat av: Polkagris

Publicerad 2014-01-07 20:56:00

Jag skulle uppsskatta om du engagera lite om gammal dans här ochså..

Svar: hur mena du
matedvin.blogg.se

Postat av: Karin

Publicerad 2014-01-14 10:17:00

Hej Edvin! Skulle gärna vilja se mer av din matlagning! Börjar det inte bli dags att skaffa ett matlagningsprogram? Eller en youtube-kanal? Så hela din fanbase kan se hur du gör dina kreativa rätter från början till slut!

Svar: fundera på de men har ingen film kamira är känd endå
matedvin.blogg.se

Postat av: Snorre

Publicerad 2014-01-30 20:43:12

Kan du int ha ett isläns stema någon gong??

Svar: vad
matedvin.blogg.se

Postat av: richard

Publicerad 2014-02-18 08:55:58

tyker att det är tråkigt att du tar efter maten bilder det blir inte så inspärerings fullt bara en massa mat räster mat ser best ut o upp äten blir inte särskilt suggen av din nyårs middag

Svar: var är din nyårs middag då!!! så jag kan klaga på den nä trodde väll de
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela