matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

vin provning i jultider

Publicerad 2013-12-20 21:44:53 i Allmänt,

blir ba ett snabb updaterng ikväll ska ut en krog runda ,,,,, i juletider måste man spara pengar finns folk som är behövande visst köpte inte budget vin köpte inte dyr hellrer!!!!! 
kvällens vin är turing leaf visst  inte bäst något för den som ville ha lite mer en  budget varjant ,,,,,, 79 om det smackar kostar det!!!!!!!!!!!!!!!!!

Turning Leaf Zinfandel (nr 16538)

Rött vin , Fruktigt & Smakrikt
  • Årgång2012 
  • Alkoholhalt13,5 %
  • Sockerhalt6 gram/liter
  • AnvändningServeras vid cirka 16-18°C till grillade rätter av fläsk- eller lammkött. 
  • SmakMycket fruktig, syltig smak med inslag av fat, björnbär, blåbär, lakrits och vanilj. 
det är ett röd vin!!!! gillar vit och rosa me
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-21 12:09:26

Rosévin heter det.

Svar: de gilla ja me
matedvin.blogg.se

Postat av: Mardaces

Publicerad 2013-12-21 16:50:02

Ja he va då int ett litet glas du svep i de!

Svar: va suggen så ja fyllde fullt !!
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela