matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

första upp laddningen på bloggen pytt i panna med lingon sylt och ägg och morot

Publicerad 2013-09-20 13:32:32 i Allmänt,

äntligen!!!! köket är ny städat så det blev fräshet och fint på bilden!!!!!! pytt i panna från findus (jag han inte laga själv för hade inte alla rå varor) ägg 2 stycken och lingon sylt och morot. lingon sylten representerar norrland det va norrlands känlsa som jag ville ha måltiden. 4\5 skärnor får den hade varit goare om moroten va daks färsk

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-20 13:37:21

jag trode inte att första blog upplägget blev publeserat så jag råkade lägga upp det två gånger vet nån hur man delitar annars måste jag ringa suporten för hjälp

Postat av: anonym

Publicerad 2013-09-20 15:08:40

fan så kasst. jag trodde jag läste två olika inlägg ge mej tillbaka 20 minuter av mitt liv! >:-(

Svar: tråkit att höra jag lova att läga upp fler mat rätter vet inte hur man delitar dom trodde inte första inlägget publiserrades
matedvin.blogg.se

Postat av: Sugen

Publicerad 2013-09-21 08:18:22

Kommer du att börja med hem körning?

Postat av: matedvin

Publicerad 2013-09-22 13:08:55

jag säljer inte maten den är för å inspereras det är gratis att se du kan laga hemma...

Postat av: Din vän hen

Publicerad 2013-09-22 21:28:23

Vi är många som upp skattar din blogg. Tack för att du är så en vis och vågar dela med dig av de gåvor du fått i övrskott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: matedvin

Publicerad 2013-09-22 21:55:12

tack för supportten känns som bloggen tagit av med racket fart!!!!! ha haft bloggen i 3 dagar dagar ..... ja ha kollat på andra bloggare...... underbara klara hon blandar hon har ibland hon lagar mat nästa da har hon ett inredings inlägg ska fota lite me

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela