matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

inviging umeå 2014

Publicerad 2014-02-10 00:04:48 i Allmänt,

mat blogg mode blogg kultur blogg!!!!!!!! umeå är kultur huvustas året 2014 är  ska rapportera händlserna i kultur,,,,,,, missade invgninen va förra veckan trodde det va igår fota hur de såg ut så här 
 
invignen hade sami tema sami är eropas usprngs befolknning dom bor i norra svergie samirna har ren  skötsel äter och gör kläder från ren päls iskyrka finns,,,, sami kändis renee zeelegweer sami,,,, sami kultur!!!!!!!! kommer rapportera kultur och sami händelser under kultur huvestas året 2014 UMEÅ!!! samir finns i finland också norge rysland sverige,,,, umeå i sverige kultur huvsta 2014!!!! sami!!!!

Kommentarer

Postat av: leffe

Publicerad 2014-02-10 08:27:31

Finns de nån same mat som du har bra recept på mat-Edvin?????
Gärna som passar bra till öl.

/LEFFE

Svar: vet inte vad dom äter tror mest ris,,,,, kanse lax
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela