matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

premär tatuering

Publicerad 2014-02-17 21:57:03 i Allmänt,

va på red dragon ida gjorde en tatering på under armen ,,,,, tänker mycke på livet   livet passera fort måste fånga varje ogön blick tänker på det ofta  på det sover på det jag vaknar carpe deim betyder fånga dagen sköttsel råd   måste tänkta hygjen  ny tatering,,, red dragon är studion där tatutera me         fundera på en drake på bene med slingrade eld flammor hade varit nå eller hur!!!!!!! folk säger man blir beronde tatera sig men bara första gången nu som jag tatuera me NI FÅR SÄGA OM JAG  SÅ JAG INTE BLIR BERONDE TATERINGAR men jajaja först tatueringen jag har,,,,
 

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2014-02-18 20:53:04

Tror det stavas capre diem..

Svar: det betyder fånga dagen
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela