matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

Skågssvamp & pujlök rissotto teknisk fysik besök

Publicerad 2014-02-19 13:36:31 i Allmänt,

just nu sitter jag universtet umu umeå universtet jag hälsar på en gammal vän simon!!!!!! simon pluggar till  ska bli teknisk fysiker svåraste utbilningen i värden väldig svår,,,,, simon går basåret tekniska ska börja teknik fysik  och en master teknsik fysik       maten vi åt skågssvamp & pujlök risotto lindel hallen kaffe med efter maten   maten får 4 skärnor teknisk fysik 5 skärnor svårast 
fick sallad med maten kost cirkeln försökte komplett
 

Kommentarer

Postat av: Anna anka

Publicerad 2014-02-27 19:44:45

Ha du gott nytta av teknis fysik utbb vid matlagandat? ELLEr?????

Svar: hur mena du!!!
matedvin.blogg.se

Postat av: OP

Publicerad 2014-03-05 16:11:08

Tjaba vi vill se mer mat inspiration kom igen nu edvin!!!!

Svar: ska lägga upp mexican streat fod nu
matedvin.blogg.se

Postat av: Not

Publicerad 2014-03-16 15:40:27

Har du obsererat stt det är felstavlat på locket till mat räten?? Löljeveckande, ELLER',,,,

Postat av: Not

Publicerad 2014-03-16 15:42:44

Ha du inte observat att det är felstav på lockett till mat rättenskartonger. Löljeväckandet,,,,,,l

Svar: vad
matedvin.blogg.se

Postat av: pristävling

Publicerad 2014-05-20 16:27:50

mat som mat, men bilden ser lite väl tråkig ut. Hoppas maten var god i alla fall...

Svar: du kan fan dra åt helvete
matedvin.blogg.se

Postat av: flatfy.blogspot.com

Publicerad 2022-02-10 11:08:59

Hi! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended
up losing several weeks of hard work due to no back up.
Do you have any solutions to protect against hackers?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela