matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

mexican streatfod

Publicerad 2014-03-05 18:29:56 i Allmänt,

gjorde egen streatfod ida mexikans stil nachos typist mexio syd amerika sjenre   yogurt till turkis  och salsa sås salsa dans också jag ska börja ta dans lektionner salsa lektionner  finns i umeå salsa lektionner!!!! lätt öl till sälgs på gatan i mexico me,,,, mexico är ett  indian land upptäkts av chrisfer colomobos 1492  över 500 år sen  bor 118 miljoner i lande värdens rikaste man 2013 bode där,,,,
 
salsa  folk som dansar salsa med tredinella kläder
ska dansa salsa har inte kläderna kanske ska köpa när ja dansa salsa
 
 

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2014-03-05 19:15:56

Låter bra, salsafest den 14e på studion, behövs inga kläder.. Ses!

Svar: vilken studion
matedvin.blogg.se

Postat av: Salsa sugen

Publicerad 2014-03-06 11:14:31

Gunilla är det en naken fest???

Svar: vem är naken!!!!
matedvin.blogg.se

Postat av: Steve

Publicerad 2014-04-27 19:53:19

Är du själv ständig?

Svar: ja
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela