matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

födelsidags fika

Publicerad 2014-05-27 00:44:44 i Allmänt,

idag jag fyller år  26 år  men det är 26 maj , slump tror inte!!!!! fick 39 gratilaner på facebook en del vänner en del jag inte träffat på länge men en del jag inte sett  flera år sen,,,, fick presnt och go fika ska bara göra ett snabb inlägg  fikat va en torta med vet inte vad på men gjord gubbar och choklad i cafe med  tror hemma bryckt glömde fråga,,,, eftersom jag är bloggare och mest mat jag skrev inte vad jag fick i present känns personigt  nått man håller för sig själv men familjen också!!!!! dagens födelsidas knep är skriv datum på förpackning om man kan va lacktos intolirant  valio mjölk men man kan använda knepet i vardan  men också går använda när man vill för lång hållbarhet!!!!! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2014-05-27 09:59:44

Grattis i efterskott Edvin!

Svar: Tack!!!!!!!!
matedvin.blogg.se

Postat av: Arja

Publicerad 2014-06-21 13:15:28

Fylle du verkligen sug o sex år...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela