matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

utlans resan mat och livstil

Publicerad 2014-05-14 14:45:13 i Allmänt,

är i stobrtanien och njuter av kulturen liverpool nu kultur huvudstad förut va det umeå kultur huvudstad i år,,,, bor hostel som hotel fast billgare hoax hostel, ,, åt steek house pulled pork och böner chili å coolslave till pulled pork drack öl till kosta 18,70 punds sägrr quid här!!!! beetles kommer från Liverpool spela mycke här dom bode och ja man mår bra här kul att se värden. vet inte hur många bor hära


butik data och curry jag brukar ha curry mat tog bilden för jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela