matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

val tips eu valet

Publicerad 2014-05-25 14:25:10 i Allmänt,

ida det är val i eu polittiker säger det är viktaste valet och rikstas valet!!!!! men sverge med i eu sen 1995   eu har fler medlmes länder  belgien frankrike italen luxenburg , nederlands tyskland damark och fler länder orka inte skriva alla!!!!!!! men norge inte med eu , även med i europa men inte eu vet inte varför,,,,,mitt val tips är vänster partiet  jonas sjöstet från umeå jag med han bry sig om välfärden och är från umeå såg han hålla tal,,,,men andra tips folk partiet   har  vill sänka skatten och vill ha mer skola man lär sig i skolan när man är ung och därför  man måste satsa barnen så dom får jobb bli vuxen ,,,, vet inte hur många man får rösta på ska rösta på båda kanske fi med tjejer med viktiga!!!!!! finns många främlings fientla pariet eu valet mitt tips rösta inte på svergie demokraterna då kommer sverge inte va svensk  i sverige man är svensk man bor här 
 
 
jonas stöstet ser ut så här ,, men  folk partiet ser ut så här
han är med folk partiet finn mer bilder http://www.folkpartiet.se/jan-bjorklund/pressbilder/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela