matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

Början på nått nytt

Publicerad 2015-01-13 13:54:00 i Allmänt,

 
Det är år 2015 och ett nytt år och jag stannar upp för att andas,,, Senaste tiden jag har funderat på livet åt vilket håll man ska gå och välja... bloggen har hamnat efter jag har spenderat tid med och  funderat var den är på väg ska jag stanna här,,,, jag gick inte vidare förhastade mig tappade gnisstan och fortsätta,,,, ett tag jag höll på att gå in i vägen
 
Mot slutet
Bloggen jag skrivit är mer som livsstil blogg men jag är mer mat bloggare och jag har förhastat mig  har skrivit blogginlägg i stress och förhast  dom har inte blivit bra,,, ibland jag bara brussar upp mig nästa skakar när det är orättvisa i värden och bloggen har varit mitt sett berätta bemöta samhället bearbeta och vilka vägar jag ska ta och tolka samhället och mitt uttrycksmedel 
 
Jag måste skriva
jag måste få utlopp för mina känslor feminism=att män med har känslor men kvinnor har också fortfarande känslor alla är bara människor när det kommer till slutet av dagen
 
Vägsjäl
År 2015 kommer jag stå inför valet ska jag bli proffisioinel bloggare?? har alltid varit min dröm,,, ska jag våga satsa!!!! ska jag satsa ett annat karriärs val för det finns hela värden fram för mig
 
Ansiktslyftet
Med nya slagord med ny slogan och med nytänkande rezept ska maten vara det som för oss samman på bloggen och forum för diskussion matbordet knyter band. 
 
Ett lovord
Varje torsdag kommer ett nytt inlägg på bloggen,,, samtids tolkningen kommer alltid och finns i grund med maten som serveras 2015 kommer bli bästa året nånsin!!!!!! 
 
Våga drömma
Drömmen är att skriva en egen kokbok en dag!! Jag ska tillbaka till rötterna där jag startade där jag trivdes och jag blev tjänd!!
 
!!!!!!!!!!!NYTT INLÄGG VARJE TORSDAG 16:00 LAGOM MIDDAGS INSPIRATION!!!!!!!!!!!!
 
 
 
jag fick en teflon panna med på julafton
 
 

Kommentarer

Postat av: Per

Publicerad 2015-01-13 14:04:05

Äntligen! Nu kan jag följa dina recept och laga dom till middag varge Torsdag!

Svar: jag lovar nytt inlägg
matedvin.blogg.se

Postat av: Ett Stort Fan

Publicerad 2015-01-13 14:39:01

Du är stor ibspration sluta ej inte kriga 15 kommer vara ditt år sanna mina ord.,...

Svar: tack fansen är det som driver mig i dagens samhälle
matedvin.blogg.se

Postat av: patz

Publicerad 2015-01-13 18:12:16

äntlien jag har väntat...!

Svar: imorgon kommer det
matedvin.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela