matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

muffins och sommar mys

Publicerad 2017-08-04 11:29:36 i Allmänt,

vintern är fortfrande gått från året  vi kryper in i höst mörker... Våren står för hösten..
 
....Vänner kryper fram frå sin hol och myser inom hus i vermän....
 
..ja passa på att bjuda in vänner  hit på muffins med smack av mint och hjärtan och en rikt d vitamin bost... 
 
 
  smiska runt eggen med vispen
 
blanda mjölk tänk hyginen

 
 
 
använd  muffins fårm var inte blyg med smetten .....
 
,,,,,, skrappa bort  över  det som blir över
 
 
 
in i ungngen 30 minuter kan inte vänta på nått gått,,,,,,
 
 
,,,,,,,,,,,,,,,,glöm inte  sett värmä,,,,,,,,,,,,,
 
 
På med glassyr mint smack
 
snåla inte ny börgar misstag,,,,,,,,,
 
 
 
 
Gert Strössel
 
 
 
 
VITMAIN D funkar också... nyttit
 
 
glömde kakao köpte eko i fall...
 
!!!!!SERVERA MED EKO KAFFE  OCH!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anne Persson

Publicerad 2019-10-30 17:13:16

Hej, jag heter "Anne Persson" Jag är från Eslöv, Sverige. Jag var gift i 12 år med Petter. Saker började bli ful och vi hade slagsmål och argument nästan varje gång på grund av min oförmåga att fostra honom ett barn. Min man började plötsligt sova ute och ge olika ursäkter varför han inte kan komma hem. Han började ha affärer med andra kvinnor utanför och tänkte inte på hur jag kommer att känna.

Hela min värld blev krossad och det verkar för mig att jag förlorade den enda person som jag någonsin verkligen älskat. Oscar var min bästa vän, min själsfrände, min superhjälte och min hjärtslag men han ser inte längre något bra i mig. Det blev värre vid en tidpunkt som han ansökte om skilsmässa ... Jag försökte mitt bästa för att få honom att ändra tanken och stanna hos mig men all ansträngning var meningslös. Jag bad och försökte allt men ändå fungerade ingenting.

Genombrottet kom när någon introducerade mig för den här underbara, stora stava caster som så småningom hjälpte mig ... Jag har aldrig varit ett fan av saker som detta men bestämde mig bara för att motvilligt försöka att jag var desperat och lämnade inget val ... Han gjorde speciella böner och använde rötter och örter ... Inom två dagar ringde Petter till mig och var ledsen för alla de känslomässiga trauma som han hade orsakat mig, han flyttade tillbaka till huset och vi fortsätter att leva lyckligt. vad ett underbart mirakel Baba Egbe gjorde för mig och min familj. De goda nyheterna är Petter och jag är nu tillbaka tillsammans och lever lyckligt och vi har välsignats med två härliga pojkar efter 12 års barnlöshet. Han hjälpte mig också att lösa mitt artritproblem som jag har jobbat med i flera år

Jag har introducerat honom för många par med problem över hela världen och de har haft goda nyheter ... Jag tror starkt att någon där ute behöver hans hjälp. För brådskande hjälp av alla slag, kontakta Baba Egbe nu via hans e-post: [email protected] eller WhatsApp honom på +2347013499818

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela