matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

mode blogg och mat blogg

Publicerad 2013-09-21 18:45:48 i Allmänt,

idag han jag inte laga mat shoppa istället!!!    shoppa idag i 4 timmar,,,  handla skor ( skor man kan löpa med med )  och en picke kort ärmad en lång ärmad     sommaren lider mot sitt slut hösten är på glänt komplitera därför me gråa mörka kläder mot höstens färgrana löv         idag shoppa jag för jag ska på arbets kamrats fest med jobbet max!!!! all stars eller rex kanske vi drar nog dit      det är också gröna ränder pa lång ärmade tröjjan men det macha t sherten

Kommentarer

Postat av: Alexander Bard

Publicerad 2013-09-21 18:51:05

Du har värkligen talagn med mat och kläder!!!!!!! Den måste du vara redd om och ut veckla till något stort!!!!!!!!!! OBS OBS OBS OBS OBS Jag schämtar EJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: mys-Kenta

Publicerad 2013-09-23 16:06:02

löjligt intressant blogg! jag sittar och gapar häpet i soffan. (naken) kramkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela