matedvin.blogg.se

Mat lagning är min passoin så här visar jag mina bästa resept och smak upplevelser som jag har att bjuda på men det bästa av allt det är gratis att se på alla bilder och inspereras , det är med en livstil blogg mest mat

kretiv mat lagning ramen

Publicerad 2024-09-14 19:21:43 i Allmänt,

är tillbaka  varit borta  länge men är tillbaka!!!!
 
ramen är vardas mat i japan 
 
 
klimat
 
omställng
 
grön omställg 
 
ut nytgar värmen i  disk maskinen 
 
 
 här är inneholdsförtegning
 
 in med allt i disk maskin som ja hjort på bilden
 
 
bulljongin   !! smaken!!  oxå
 
 
 
 
sen kör digs maginin   65 
 
 
bli bra ägg då typigst japan
 
 
glöm inte  dofta verglen gott   !!!!!
 
 
 
klar!!!!!!
 
 
 
 
 
 
spilde ut ramen japan  men  mange def kan
 
 
fyll på mer jong (flrkrt   bulljoing) ens
 

 
 
 
 
njut all dente  ägg
GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Linus

Publicerad 2024-09-14 23:51:48

hj !!
kul att se hur du gör ramen en äkta vanlig japanskmat inte många som känner till!!
jag brkr altid tjöra snabnuddlar när man kö snabbbrogrma på nudelmaskinen men det funkar med ögg ågg?????? häftigt

"i love a asian dish" sa en engelskmaan som satt bakm mej läste öv ackslen

cc

Postat av: Linus

Publicerad 2024-09-14 23:51:52

hj !!
kul att se hur du gör ramen en äkta vanlig japanskmat inte många som känner till!!
jag brkr altid tjöra snabnuddlar när man kö snabbbrogrma på nudelmaskinen men det funkar med ögg ågg?????? häftigt

"i love a asian dish" sa en engelskmaan som satt bakm mej läste öv ackslen

cc

Postat av: axel_bävern

Publicerad 2024-09-15 12:34:45

igenkligen ska.japan egg vara 63 grader om de ska vara atentisk japan..... få inteva för hud kokt gullan ska vara perfeckt mjuk

Postat av: anime_patrick

Publicerad 2024-09-22 12:23:10

IDATETEAKEMAAAAS! (som man säger i japan)

gillar att du lagar autentist japan mat!! min favorit!!

snälla gjör mer asien mat plz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela